Hodnocení písemek z prvouky a ČJ

12.01.2016 19:56

 

Známky z prvouky

Písemná práce ve formě testových otázek z tématu Zima dopadla následovně. 
 
Rozdala jsem  8x 1, 7x 1-, 3x 2, 2x 2-, 2x 3, 2x 4. 

Chválím (bez chyby): Kuba J., Hanička, Terka K., Kuba K., Matěj K. Nikča, Jana, Verča  (bez chyby)

 

Známky z češtiny

Písemka nebyla hlášená, protože všechno, co obsahovala neustále ve škole opakujeme a nechtěla jsem děti zbytečně stresovat. Šlo mi jen o to zjistit, jak na tom kdo opravdu je. Nehodnotila chybný pravopis psaných slov (nestrhávala jsem body), důležitý byl obsah. Velice mile mě překvapili Matěj K., Matěj E., Kuba J. a Erik!
 
Rozdala jsem 7x 1, 2x 1-, 3x 2, 1x 2-, 6x 3, 3x 4, 1x 5

Chválím jedničkáře (0-3 ztracené body): Verča, Adrianka, Honza, Matěj K., Matěj E., Kuba J., Erik