Máme rádi únikovky aneb Škola odemčena

18.04.2021 14:54

Znáte únikové hry? A víte, že v době online vyučování se začaly využívat i ve výuce? Druháčci už několik únikovek zmákli – adventní, vánoční a tvrďáckou. Ale minulý týden na ně čekala jedna speciální s názvem „Odemkni školu“.  Vždyť už se do ní všichni tolik těšíme!

Děti musely získat 12 kódů k odemčení zámků. Za splnění online úkolů v rámci průvodní prezentace získaly kódy a také nápovědy, kde najít zbývajících pět. Za nimi se totiž muselo vyrazit ven. Někteří hledali společně s kamarády ze třídy, další jeli se sourozenci na kole, jiní to pojali jako rodinnou bojovku. Školu úspěšně odemknulo 13 druháčků a všichni už se těšíme, až se v pondělí 19. dubna zase sejdeme ve třídě.

Mám radost, že se dětem únikovka líbila a určitě se můžou těšit v budoucnu na nějakou další.

P.S.: Úkoly jsem z cesty ještě neodstranila (ale nevím, zda už je neodstranil či neponičil někdo cizí), takže pokud by si chtěl školu „odemknout“ ještě někdo další, určitě to může zkusit. Pokud nenajdete úkoly venku, tak u zámečků jsou případně „hinty“ (malé nápovědy).

Odkaz na únikovku „Odemkni školu“

Fotogalerie druháků k únikovce 

Jak únikovku zhodnotili samotní účastníci?

Markétka:

Dobrý den, paní učitelko, líbilo se mě všechno… nejvíc nás potrápilo číslo popisné :-), trasa byla bezvadná a měli jsme chuť si zaběhat, takže jsme i běhali.  Markétka

Jindra:

Únikovku jsem hrál se Šímou. 

Natálka:

Dobrý den, paní učitelko, hra se nám moc líbila. Únikovku jsem hrála s Kristýnkou. Sázely jsme se kolik bude laviček v Milešovce, protože pan Vodička právě jednu na konci lesa instaloval. Uhodla jsem to já, protože jsem hádala 5 laviček. Ráda bych si zahrála i další takové únikovky. Pěkný víkend. Natálka

Matylda:

Dobrý den, únikovka byla super, příště víc úkolů venku, prosím. Zdraví vás Ptačí pírko.

Martin:

Dobrý den paní učitelko, moc se mi to líbilo. Jel jsem na kole a úkoly jsem plnil s bráchou. Martin

Kamča:

Dobrý den, paní učitelko! Únikovka se mi moc líbila, úkoly byly moc hezké a nikdo nám je nesebral. Mohlo by se to někdy opakovat? Šla bych znovu s Eliškou. Kamča

Eliška:

Dobrý den paní učitelko,
nám se také vše líbilo, všechno jsme našli. Eliška šla společně s Kamilkou. Holky se aspoň viděly. Pěkná procházka, vyšlo i počasí, bylo to zábavné, všechno dobře připravené, dobré nápady, muselo to dát práci, vymyslet a připravit. Opravdu zábavné. Pěkný den. Eliška s mamkou

Peterovi:

Dobré ráno, únikovka byla super, zase změna :-)
Hru jsme absolvovali s Adamem, takže kluci byli nadšený, že se vidí, my si taky pěkně popovídaly :-)
 Postřehy: jsem zvědavá, jestli lístečky vydrží až do neděle na svých místech :-D Zabrat nám dalo třídění odpadu, jelikož jsme lajdáci a moc netřídíme. Paní učitelce poklona za práci, kterou dělá pro děti navíc a kolik času nám věnuje :-) Kluci měli jen jednu připomínku, trasa byla krátká a úkolů málo :-))) ale to spíš proto, že jsou nevyběhaný a chtěli spolu být asi až do půlnoci. Jinak super, hodnotíme na jedna hvězda :-)
 Děkujeme.